Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10953/543
Title: | Estudio de los procesos tutoriales del Practicum de Magisterio de la UJA desde la perspectiva de sus agentes: Una propuesta para el grado |
Authors: | Melgarejo-Cordero, Juan-José |
metadata.dc.contributor.advisor: | Pantoja-Vallejo, Antonio Latorre-Román, Pedro-Ángel |
metadata.dc.contributor.other: | Universidad de Jaén. Departamento de Pedagogía |
Abstract: | [ES]El objetivo de esta investigación es conocer la realidad de lo que fue el Practicum de la diplomatura de Magisterio de la Universidad de Jaén (UJA), de sus procesos tutoriales, recursos y coordinación, desde el punto de vista de los protagonistas que intervinieron y tener en cuenta sus opiniones, con la intención de aportar sugerencias que mejoren el nuevo Practicum del grado [EN]The aim of this research is to approach the reality of how was the Practicum in the former Teaching Diploma taught at the University of Jaén (UJA) developed, its induction processes, resources and coordination from the point of view of the actors involved, having their opinions into account with the intention of providing suggestions to improve the Practicum implemented in the new Teaching Degree. |
Keywords: | Practicum Tutores Supervisores Calidad educativa Competencias profesionales Grado de Magisterio Practicum Tutors Mentors Teacher trainees Quality of education Professional skills Teaching Degree |
Issue Date: | 2014 |
metadata.dc.description.sponsorship: | Tesis Univ. Jaén. Departamento de Pedagogía, leída el 17 de febrero de 2014 |
Publisher: | Jaén : Universidad de Jaén |
ISBN: | 9788484398387 |
Citation: | Melgarejo-Cordero, Juan-José. Estudio de los procesos tutoriales del Practicum de Magisterio de la UJA desde la perspectiva de sus agentes: una propuesta para el grado. 2014, p. [http://hdl.handle.net/10953/543] |
Appears in Collections: | Tesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9788484398387.PDF | 12,92 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License